سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده از لباسشویی

لوگو اثاثیه خانگی سامسونگتعمیرات لباسشویی سامسونگ
لوگو ال جیتعمیرات لباسشویی ال جی
لوگو BOSCHتعمیرات لباسشویی BOSCH
ما در   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  کاراباما سالهاست که به مشتریان همه برندهای دارای اعتبار اهل ایران و فرنگی اسباب خانگی سرویس ها ارائه می‌کنیم، به این ترتیب چنانچه مارک ماشین لباسشویی شما سامسونگ، ال جی و BOSCH نمی باشد نیز می توانید از روش فرم ذیل درخواست تعمیرات خویش را تصویب نمایید تا کارشناسان ما در سریعترین مجال ممکن، جهت هماهنگ شدن با شما تماس نتایج کنند.

استان*
استان محل سکونتگوشی خویش را وارد فرمایید*موبایلمتخصصان باتجربهمتخصصان باتجربهگارانتی خدماتگارانتی خدماتسرعت در ارائه خدماتسرعت در ارائه خدماتهزینه های منصفانههزینه های منصفانهتعمیرکار لباسشوییچنانچه می خواهید مطمئن گردید که ماشین لباسشویی شما یک‌قدمت وقت گیر و کارآمد داشته باشد، بهتر میباشد از ایرادات رایج پایین اجتناب فرمائید:چرا در آغاز جیب خرقه‌ها را نظارت نمی کنید؟
شی ءها کوچک مانند سکه، کلید، سنجاق و دیگر اشیاء نوک‌تیز می تواند سبب زخم زدن به ماشین لباسشویی خواهد شد. این اشیاء میتوانند لوله‌ها و روزنه‌های تخلیه را مسدود نمایند و در هنگام شستشو با پرتاب شدن در درون محیط درام منجر فرورفتگی آن و حتی شکسته شدن درب شیشه‌ای ماشین شوند.پیشنهاد: قیمت ارزیابی کردن با تمرکز خرقه‌ها را پیش از آغاز فعالیت شست‌وشو با ماشین خرقه‌شویی دست کم نگیرید.مالامال کردن بیش‌ازحد و با فشار ماشین جامه‌شویی از خرقه!هنگامی‌که ماشین لباسشویی را بیش‌ازحد از خرقه لبریز می کنید، جامه‌های شما به‌خیر شسته و منزه نمی شوند (می بایست فضای کافی برای گردش آب میان خرقه‌ها وجود داشته باشد). این فعالیت سبب ساز به جراحت زدن به ماشین لباسشویی می‌گردد و سبب ساز وخیم شدن اجزا داخلی، سنسورها و فشار بیش‌ازاندازه به موتور ماشین میشود.تعمیر ماشین لباسشویی

سفارش: گنجایش ماشین لباسشویی خویش را نظارت نمایید، بیشتراز گنجایش آن را لبریز نکنید. در حالتی‌که شکیبایی فرمائید و جامه‌های زیاد خویش را در یک‌سری مرحله بشویید، مطمئناً بهتر از جراحت زدن به ماشین لباسشویی میباشد.

چرا ماشین خرقه‌شویی خویش را به‌اندازه کافی منزه نمی کنید؟وجود پرز یا این که کرک‌های خرقه در ماشین جریان هوا را کاهش میدهد و سبب کیپ شدن مجاری و روزنه‌ها میشود و سبب به زخم زدن به ماشین لباسشویی میگردد. پاک کردن ماشین لباسشویی به‌طور مداوم علاوه بر دوری از بوی بد آن سبب بهتر عمل کردن و قدمت زمانبر‌خیس لباسشویی می گردد. همینطور با ارزیابی مداوم محیط درام و واشر درب ماشین می توانید هرگونه گونه های جزئی را خیلی زود پیش از اینکه منجر جراحت زدن به ماشین لباسشویی و ضرروزیان تعالی‌تری خواهد شد، پیدا فرمائید.


سفارش: عملکرد فرمائید به‌طور مداوم واشر و محیط دیگ ماشین لباسشویی را پاک نمایید.

ماشین لباسشویی شما تراز وجود ندارددر حالتی‌که ماشین شما هنگام عمل کردن لرزش داراست و جنبش می خورد و یا این که حتی به جلو تکان می‌نماید، این آرم میدهد که لباسشویی شما تراز وجود ندارد. تراز نبودن ماشین خیر‌صرفا به کف و بدنه آن زخم می زند بلکه در درازمدت اجزا داخلی لباسشویی نیز مبتلا ایرادات بدون شوخی می‌گردد.پیشنهاد: با به کار گیری از یک ابزار تراز، ماشین خویش را به‌صحت نسبت به سطح زمین تراز و مبنا‌های آن را تهیه و تنظیم نمایید و مطمئن گردید که هنگام عمل دیگر جنبش نمی‌نماید.