سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شستشوی جامه در ماشین لباسشویی

شستشوی جامه در ماشین لباسشویی

برای  نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  و  بیرون کردن جامه های شسته گردیده از لباسشویی فقط 30 دقیقه فرصت دارید. پس از این برهه زمانی احتمال ساخت‌و‌ساز قارچ و کپک روی جامه های شسته گردیده و محیط مهم دستگاه بسیار زیاد میباشد. برای حفظ از ماشین لباسشویی رعایت همین نکات معمولی را دور از شوخی بگیرید. بخ محض اتمام اپ شستشوی جامه، مبادرت به بیرون کردن جامه ها ار دستگاه نمایید. بهتر میباشد از کم آب کن ماشین لباسشویی برای کم آب کردن بدون نقص جامه ها استعمال نکنید. دمای بالای کم آب کن قدمت قطعات داخلی ماشین لباسشویی را نادر می نماید.

گذاشتن وسایل سنگین روی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی اکثر وقت ها در آشپزخانه قراردارد. گهگاه چشم گردیده که پیاله و ظروف یا این که اثاثیه آشپزخانه روی لباسشویی قرار می‌گیرد. اگرچه این دستگاه، والا و سنگین میباشد اما برای تحمل توشه سنگین ساخته نشده میباشد. برای حفظ از ماشین لباسشویی قطعا از قرار دادن وسایل سنگین روی آن دوری کنید. برای مراقبت بهتر از کابینت منحصربه‌فرد لباسشویی استعمال نمائید. از کابینت ساز بخواهید یک ورقه نگهدارنده برای روی ماشین لباسشویی به کار گیری نماید. بنابراین قابلیت استعمال از فضای روی لباسشویی سوای زخم به دستگاه هم وجود دارااست.

در هنگام فساد ماشین لباسشویی چه کنیم؟

هر وسیله برقی روزی نیاز به تعمیر پیدا می نماید. حفظ از ماشین لباسشویی یک رویه پیشگیرانه میباشد اما با همگی این محافظت ها، قدمت قطعات دستگاه محصور میباشد. تعمیر ماشین لباسشویی کاری تخصصی میباشد و نباید سوای درایت مبادرت به تعمیر و یا این که ردوبدل قطعات لباسشویی نمائید. تعمیر اسباب و اثاث برقی خویش را با وقار و باور به تعمیرکاران ماهر هوم سرویز بسپارید. هوم سرویز در همگی بخشها طهران تعمیرکاران رتبه یک را برای تعمیر اثاثیه برقی منازل در دست دارااست. تعمیرکاران هوم سرویز کلیه یادگرفتن چشم و با تجربه هستند و سابقه دار رضایت مشتری بالایی می‌باشند. آسایش را با سرویس ها هوم سرویز به منزل بیاورید.