سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی چهطور و چگونه؟

جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی چه‌طور و چگونه؟

 

 

ماشین لباسشویی، یک  نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد   کدام از پرکاربردترین وسایل خانه میباشد و بسته به تعداد خانواده، در هفته چندبار آیتم استعمال قرار میگیرد. این وسیله به جهت تماس با جامه‌های آلوده و کثیف و رطوبت بالا، مستعد جذب رسوب و میکروب‌ها میباشد. در شرایطی‌که مدتی میباشد جامه‌هایتان بعداز شسته شدن بوی نامطبوعی به خویش می گیرند، نگران نباشید! ماشین لباسشویی‌تان وخیم نشده، فقط نیاز به جرم‌گیری و رسوب زدایی داراست. جرم ‌گیری و رسوب ‌زدایی ماشین لباسشویی، سبب ساز افزایش عملکرد شستشو و از فی مابین رفتن بوی بد جامه‌ها می گردد.

 

چه وقتی بایستی ماشین لباسشویی را جرم گیری کنیم؟

ماشین لباسشویی، یک فضای مرطوب میباشد و بعداز مدتی به‌استدلال جذب آلودگی خرقه‌ها یا این که باقی ماندن زمان بر بازه زمانی جامه‌های تر در محیط، مبتلا جرم و رسوب می‌گردد. تجمع جرم و رسوب، فرایند عمل ماشین لباسشویی را مختل می‌نماید و کیفیت شستشوی جامه‌ها را کاهش میدهد؛ در صورتی‌که جامه‌ها بعداز شسته شدن، پاک نمیشوند و بوی نامطبوع میدهند یا این که محیط‌ی ماشین خرقه‌شویی بوی نامطبوع ساطع می‌نماید، می بایست جرم‌ گیری خواهد شد.

 

جرم گیری ماشین لباسشویی سبب از در میان رفتن بوی بد، ارتقا کیفیت شستشو و دوری از ساخت حساسیت پوستی به‌خصوص در کودک ها و نوزدان می گردد. ولی چه گونه قادر خواهیم بود ماشین لباسشویی را رسوب زدایی کنیم؟ برای فهمیدن پاسخ این پرسش درین نوشته‌ی علمی یار ما باشید.

 

یادگرفتن طریق جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی

فراگیری شیوه جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی

اجزای متعدد این وسیله، ممکن میباشد پس از مدتی در گیر جرم و رسوب شوند. نصیب‌هایی که نیاز به جرم گیری دارا هستند به شرح پایین می باشند:

 

بدنه ماشین لباسشویی: بدنه ماشین لباسشویی ممکن میباشد با جذب باکتری‌های محیطی خانه، منشا آلودگی باشد؛ نظافت کردن بخش فرنگی دستگاه، به از در میان بردن بوی بد یاری می‌نماید.

درب: این بخش با اسفنج و سرکه یا این که ماده های شوینده به‌راحتی قابل ضدعفونی میباشد.

لاستیک درب: این نصیب معمولاً پاک نمیشود و محلی برای تجمع کپک، رسوبات، باکتری‌ها و مانده مواد شستشو میباشد، می توانید به یاری اسفنج و سرکه ضدعفونی‌اش فرمائید. لاستیک درب بهتر میباشد بعداز هربار شستشو با پارچه کم آب خواهد شد.

محیط ماده شوینده: برای پاک کردن این نصیب، میتوانید از مسواک و سرکه یا این که مواد جرمگیر استعمال فرمائید.

غربال: غربال یکی‌از آلوده و کثیف‌ترین بخش‌های دستگاه و محل تجمع پرزهای خرقه میباشد. با امداد دفترچه راهنمای لباسشویی، غربال را گشوده نمائید، آشغال‌هایش را خالی فرمائید و سپس با مسواک و مواد جرمگیر ضدعفونی‌اش نمایید.

محیط دیگ: محیط دیگ، به جهت تماس بدون واسطه با جامه‌ها، معمولاً منشا اساسی بوی نامطبوع و جذب باکتری‌ها میباشد و نسبت به بقیه نصیب‌های دستگاه، نیاز بیشتری به جرم گیری دارااست. این محیط را می توانید با به کارگیری از اشکال محلول‌های طبیعی و شیمیایی مانند محلول سرکه و جوش شیرین یا این که پودر و قرص جرمگیر ، ضدعفونی نمایید.

بیشتر بخوانید: تسلیم برق مصرفی ماشین لباسشویی‌ نشو