سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده اصولی از ماشین لباسشویی

تعیین خرقه متناسب با رنگ
خرقه های شسته گردیده خویش را متناسب با \"رنگ\" مستقل فرمائید.    نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  رنگ های جان دار در جامه، هنگام شستشو رنگ خویش را از دست میدهند. رنگ قادر است بر روی جامه های دیگر نشت نماید و به آحاد به جامه های شما جراحت برساند. ابتدایی ترین طریق برای تر و تمیز کردن خرقه های شما غیروابسته کردن خرقه های تیره از پر‌نور و شستن آن ها به صورت غیروابسته میباشد. حتی می‌توانید آنها‌را با تمرکز بیشتری با رنگ تروتمیز فرمائید.

تیره مشتمل بر رنگ هایی مانند سیاه ، خاکستری ، تی شرت تیره ، قرمز‌رنگ تیره و بنفش های تیره میباشد.
جامه های پر‌نور مشمول رنگهای پاستلی مانند سفیده ، زردرنگ ، صورتی و... می‌باشند.
شلوار جین یا این که جین های تیره که مخصوصاً رنگ آنان نشت می نماید و می بایست با توشه غیروابسته بشویید.

گزینش جامه ها متناسب با وزن آن‌ها
خرقه های خویش را بر طبق وزن پارچه تر و تمیز نمائید. علاوه بر این یا این که شیوه دیگر، میتوانید با آراسته کردن پارچه های سنگین خیس از پارچه های مدل وزن ، جامه های خویش را در قبال سایش و پاره گی در ماشین لباسشویی حفظ فرمائید. بیشتر ماشین های لباسشویی جامه ها را می چرخانند و پرت می نمایند و تشدید مازاد پارچه های سنگین ممکن میباشد پارچه ها را وخیم نماید. همینطور ، در شرایطی که شما در اکنون شستن یک توشه دقیق یا این که مدل وزن می باشید ، پیکربندی و دمای چرخه با یک توشه پارچه سنگین خیس مختلف خواهد بود.

شست و شو خرقه هایی مانند خرقه ذیل ، جوراب شلواری و ابریشم قابل شستشو می بایست جدا شسته خواهد شد.
پارچه های سنگین مشمول مواقعی مانند شلوار پنبه ای سنگین ، حوله گرمابه ، ژاکت یا این که ... میباشد.
در صورتی‌که سازمان دهی مبنی بر پارچه را ایفا می دهید ، می‌توانید از نیاز به شستن بارهای متفاوت رنگ ، انرژی و هزینه متعددی صرفه جویی فرمایید.

جامه های دقیق را داخل کیسه های شستشوی قرار دهید. به مکان شستشوی نازکی ها به صورت جدا ، میتوانید نازکی ها را داخل کیسه های شستشوی مش قرار دهید تا در قبال سایش و پاره گی شدید از آن ها نگهداری گردد. کیسه های شستشوی می‌توانند در اندازه های مختلفی وارد شوند البته به صورت کلی برای مراقبت از فقط یک یا این که یکسری قطعه پوشاک به کار گیری میشوند. می قدرت آنان را با یک توشه بی آلایش شستشو اعطا کرد.

غیروابسته کردن خرقه های لکه دار
خرقه لکه دار را غیر وابسته نمائید. پیش از اینکه آنان‌را درون شستشو قرار دهید ، بعضی لک ها به معالجه خاصی احتیاج دارا هستند. بدترین لکه ها که نیاز به پیش درمانی دارا‌هستند گریس و لکه های روغنی میباشند.

از شستن یا این که کم آب کردن لباسهای لکه دار در دستگاه دوری کنید. لکه های خاصی هنگام اضافه کردن گرما تهیه میگردند و حذف آن ها طاقت فرسا میباشد.